Vacature: Klokkers en hulpstarters IJsbaan Haarlem

Leden van onze ijsclub rijden wedstrijden op de ijsbaan in Haarlem. De wedstrijdorganisatie wordt door de deelnemende ijsclubs gedaan. Een aantal keer in het seizoen zijn we ingedeeld, samen met nog een paar ijsclubs.

Voor die momenten zoeken we mensen die willen helpen met klokken of bij de start op de ijsbaan. Het gaat om een aantal uren per keer, uit en thuis ongeveer vier uur.

Heb je vragen of wil je je aanmelden?
Neem dan contact op met Ruud van Velzen,
Telefoonnummer: 06-13083769
Emailadres: ruud.v.v@hccnet.nl

Vacature: Lid communicatie commissie

Communicatie is het middel om onze bekendheid te vergroten. We willen zichtbaar zijn voor de inwoners en binnen de ijsclub willen we iedereen op de hoogte houden van het reilen en zeilen. Op dit moment wordt de website bijgehouden en waar nodig verbeterd. Daarnaast sturen we nieuwsbrieven en zijn we actief op Facebook.

Ben jij handig met sociale media, heb je gevoel voor tekst en creatieve ideeën qua communicatie en wil je deze ideeën uitvoeren? Laat het ons weten. Fijn, als je de communicatie commissie kan versterken. Het kost je ongeveer een uur/ half uur in de week.

Heb je vragen of wil je je aanmelden?
Neem dan contact op met Anja de Rijk,
Telefoonnummer: 06-11835851